2014. február 1., szombat

Bemutatkozás. Mert még nem tettem meg :)


Szia kedves látogató, Kata vagyok!
Nem szeretnék kiadni személyes dolgokat magamról, csupán annyit, hogy szeretek rajzolni, írni, olvasni, kritikát írni, zenét hallgatni.
Kedvenceim:
  • Adam Lambert: Számomra a legnagyobb rock-király, rock-isten, énekes, zenész, legjobb ember, legszexibb férfi, legtehetségesebb egyed. És a leg-alulértékeltebb tehetség. Mert homoszexuális. Az emberek szörnyűek. 




  • Demi Lovato: Fantasztikus egyéniség, nekem igazi példakép. 
  • Joe Cocker: Egyszerűen imádom ezt a pasast. Amikor énekel, beleremegek, annyira tetszik. 
  • The QUEEN: Felejthetetlen zenekar. Freddie Mercury hangja, Brian May és John Deacon gitárszólói, Roger Taylor dobolása...eszméletlenek. 
  • Thirty Seconds To Mars: Második kedvenc bandám. Aki hallotta már őket zenélni, tudja, hogy miért. 
  • Michael Jackson: Remélem senkinek sem kell bemutatni, hiszen ő marad örökre a pop királya. 
  • ByeAlex: Olvassátok el a kritikámat róla. Ott van minden.  http://starity.hu/profil/214399-glambechelon/velemenyek/
  • Semi Precious Weapons: Érdekes. Egyedi. Nekem nagyon tetszik. 
  • Green Day: Egyik legütősebb rockbanda a Földön. 
  • Paramore: Hayley gyönyörű hangja teszi nekem eszméletlenül szerethetővé a bandát. Imádom a zenéjüket. 
És nagyjából ennyi. Ha bármiféle kérdésed van, esetleg meg akarsz ismerni, akkor nyugodtan írj! Remélem tetszett ez a ki összeállítás...
Róluk. A kedvenceimről. Na szép napot! Szia! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése